czwartek, 22 sierpnia 2013

#33

Dzisiaj mam dla Was zaległe zdobienie, które powinno pojawić się tutaj już jakiś czas temu. Niestety przez brak internetu oraz moje lenistwo , zdobienie ukazuje się dopiero teraz.:-)

Lakiery które wykorzystałam:

  • Golden Rose Rich Color nr 07
  • Golden Rose Selective nr 04 Milky Way
  • Safari (czerń)








Więc tak to się mniej więcej prezentuje:-) Mam nadzieję że choć troszkę się podoba.
Zostawiam Was i idę już powoli szykować kolejną recenzję lakieru z essie, dlatego możecie się jej niedługo spodziewać.

P.s Prawie bym zapomniała, chciałam się zapytać czy chciałybyście czasem zobaczyć u mnie na blogu posty z recenzjami kosmetyków które nie są powiązane z pielęgnacją paznokci?:-D. Jeśli tak to dajcie znać.

5 komentarzy:

  1. Ciekawe zdobienie :)
    Myślę, że notki recenzujące kosmetyki byłyby bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też tak pomyślałam:-) taka mała odskocznia od tematów paznokciowych :-)

      Usuń
    2. zgadzam się :) fajnie to wygląda !

      Usuń
  2. taki french w nieco odmiennej formie - jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń