wtorek, 27 sierpnia 2013

#34 ESSIE -Cascade cool

Dzisiaj przyszedł czas na recenzję mojego drugiego lakieru z firmy essie, a mianowicie cascade cool. Jest to niewątpliwie cudowny odcień różu, ośmieliłabym się nawet rzec że jest to najładniejszy różowy lakier w całej mojej kolekcji.
Już nie przedłużając przejdę do konkretów.

Pojemność: 13,5ml
Cena: 30/35 PLN ( ja kupiłam za 15 na ekobieca.pl)
Dostępność: Superpharm, sklepy internetowe.
Konsystencja: tak jak w przypadku bikini so teeny jest ona rzadka jednak podczas aplikacji nie sprawia to problemu.
Pędzelek: szeroki, przez co czasem sprawia problem w aplikacji lakieru.


Krycie: ja nałożyłam 3 warstwy, ponieważ po dwóch widoczne były lekkie prześwity.

( krycie po 3 warstwach)

Trwałość:  u mnie lakier sprawdził się w 100% , pozostał na moich paznokciach w niezmienionym stanie przez tydzień. Jak d po a mnie bomba. :-)

( paznokcie tydzień po pomalowaniu)

A wy co sądzicie o lakierach essie ??:-)

4 komentarze:

  1. kolor przecudny :) chociaż cena odstrasza ;p no ale po tygodniu wygląda jak świeżo malowany więc super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję Cię do zabawy Liebster Blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. 36 zł to wg mnie zdecydowanie za dużo za lakier, ale na ezebra znalazłam za bodajże 13,50 zł :) Kolor ładniutki, lakier trwały, więc chyba się skuszę i wypróbuję w końcu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mnie troszkę też , dlatego skusiłam się na niego tylko ze względu że znalazłam go za 15 zł. I mega się cieszę że się zdecydowałam, bo ten kolor jest przecudny :-)

      Usuń