poniedziałek, 19 sierpnia 2013

#31

Na samym wstępie chciałam Was przeprosić za kolejną tak długą nieobecność na blogu. Niestety wynikała ona z braku internetu. Ostatnio coś mi się popsuło i dopiero dzisiaj miły pan przyjechał do mnie i zechciał mi to naprawić.

Dzisiejszy post będzie krótki bo nie mam nic przygotowanego żeby pokazać.
Więc po prostu pochwale się moimi nowymi nabytkami na które już długo się czaiłam. Mianowicie są to lakiery firmy ESSIE. Strasznie chciałam je wypróbować i przekonać się na swoich paznokciach o ich jakości.
Na sam początek wybrałam tylko dwa kolorki, są to Bikini so teeny oraz Cascade cool.
Pierwszy z nich to piękny niebieski kolor ze srebrnymi drobinkami, natomiast drugi to śliczny róż o kremowym wykończeniu.
Recenzję tych dwóch lakierów niebawem znajdą się na blogu więc zaglądajcie.:-)






P.s  chciałam Wam jeszcze podziękować za to że jesteście. Prowadzę bloga niecałe trzy miesiące i mam już ponad 20 czytelników.:-) Strasznie się cieszę...
Już jutro kolejny post.:-D

2 komentarze: