piątek, 19 lipca 2013

#24 Liebster Award

Wczoraj wróciłam z wakacji i ze względu na to że zostałam odcięta od internetu, od razu po powrocie postanowiłam zajrzeć na bloga gdzie czekała mnie miła niespodzianka. Mianowicie chodzi o to że zostałam nominowana do `liebster award`. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych nominacjach, dlatego tym bardziej się cieszę że zostałam tak wyróżniona. Nigdy bym się nie spodziewała że po tak krótkim czasie prowadzenia bloga zostanę tak doceniona. Dlatego z całego serca dziękuję ewelina_1502 za nominację.





,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania i odpowiedzi:
1. Jaki masz obecnie kolor włosów? 
- brąz

2. Czy jesteś zadowolona ze swojego wyglądu wewnętrznego i zewnętrznego?
- myślę że większość osób chciałaby poprawić w jakiś sposób swój wygląd i ja się do nich zaliczam

3. Twój ulubiony kosmetyk to?
- Carmex <3

4.  Jaki film ostatnio obejrzałaś i jak go oceniasz w skali 1-10?
- 21 i oceniam go na 7

5. Ulubione pomieszczenie w Twoim domu to?
- salon

6. Zajęcie, które sprawia Ci przyjemność?
- malowanie paznokci , prowadzenie bloga

7. Ile masz lat?
- 17:-)

8. Jaki jest Twój cel życiowy?
- na chwilę obecną to sama nie wiem :-)

9. Jesteś singielką czy może w związku?
- forever alone  :-D

10. Wymarzone miejsce na wakacje?
- Hiszpania <3

11. Wanna czy prysznic?
- prysznic.


Pytania ode mnie :
1. Jaką ostatnio przeczytałaś książkę i jak ją oceniasz.
2. Bez czego nie ruszasz się z domu?
3. Miejsce które chcesz odwiedzić to ?
4. Ile masz lat?
5. Twój ulubiony kwiat?
6. Największe marzenie ?
7. Kawa czy herbata?
8. Ulubiony kolor ?
9. Spodnie czy spódniczka?
10. Najbardziej zwariowana rzecz którą zrobiłaś ?
11. Kolor oczu ?

Nominuję :

http://rubinowe.blogspot.com
http://mycherrynails.blogspot.com/
http://kosmetyczny-detektyw.blogspot.com
http://prettygirl198726.blogspot.com

P.s wiem że powinnam nominować 11 blogów ale na chwilę obecną nie znam takich które dopiero powstały i mają mało czytelników. Dzisiaj postaram się jeszcze trochę pośledzić ten blogowy świat i może dorzucę resztę blogów :-) 
Jutro wrzucę parę zdjęć z wyjazdu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz