poniedziałek, 24 czerwca 2013

#11 Aztec

Ostatnio strasznie podobają mi się azteckie wzory. Dlatego postanowiłam spróbować odwzorować je na paznokciach. Niestety nie wyszło mi to tak jak bym chciała, więc po pomalowaniu paznokci u jednej ręki, postanowiłam je zmyć. Ale oczywiście zrobiłam kilka zdjęć, żeby móc je tutaj opublikować. Mimo to że nie jest to moja najlepsza praca. Jednak postanowiłam że na tym blogu będę dzieliła się wszystkimi moimi poczynaniami związanymi ze stylizacją paznokci.:-D

Lakiery które wykorzystałam:

  •  Da vinci (biel) nr 1
  • Safari (czerń)
  • Golden Rose Fantastic nr 128 (czerwień)
  • Golden Rose Paris (żółty) nr 209
  • Golden Rose Paris (fuksja) nr 79
  • Golden Rose Paris (zieleń) nr 151
  • Golden Rose Paris ( pomarańczowy ) nr nieznany 
  • Venita ( błękit)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz