sobota, 1 czerwca 2013

#1 Pierwsze koty za płoty.

W końcu zdecydowałam się założyć bloga, myślałam o tym już długo aż nareszcie zaczęłam działać. Tematem tego bloga będą paznokcie i ich zdobienie. Mam nadzieję że propozycję które wam przedstawię choć trochę przypadną wam do gustu.:-)

Pierwsze zdobienie które Wam pokaże jest bardzo proste. Będziemy do niego potrzebować 3 lakierów, kolory możecie wybrać takie jakie Wam się podobają.:-)

Ja wybrałam:

  • ciemny róż Golden Rose Paris nr.79
  • Pomarańcz Golden Rose Paris nr. nieznany
  • zieleń Golden Rose Paris nr.228
  • A jako bazę użyłam odżywki Eveline SOS dla kruchych i łamliwych paznokci






Podoba Wam się tego typu zdobienie??
P.s przepraszam za małą ilość zdjęć, ale tylko to się nadawało do publikacji:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz